برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.
دانلود ورژن جدید فایرفاکس
دانلود ورژن جدید کروم
جمعه 21 دي 1403
English
فارسی
بیمارستان امام حسین هریس
Heris Health Care Network
صفحه اصلی
معرفی مرکز
حوزه ریاست
رییس مرکز
حراست
مدیر بیمارستان
معرفی و تاریخچه
چارت سازمانی
واحد مدیریت اطلاعات سلامت
معرفی واحد مدیریت اطلاعات سلامت
مسول مدیریت اطلاعات سلامت
واحدهای تحت نظر
واحد آمار
واحد بایگانی
واحد پذیرش
دفتر خدمات پرستاری
مدیر خدمات پرستاری
سوپروایزر آموزشی
راهنمای بیماران
نحوه پذیرش
رضایت سنجی بیماران
مدارک لازم جهت پذیرش
راهنما و قوانین مراجعه کنندگان به بیمارستان
منشور حقوق بیمار
فرهنگ بیمار محوری
فلوچارت پذیرش بیماران
فلوچارت ترخیص
فلوچارت پذیرش درمانگاه
برنامه ویزیت پزشکان درمانگاه
لیست نمایندگی های مجاز مورد حمایت بیماران
تعرفه های 1402 بیمارستان امام حسین
آموزش
آموزش سلامت همگانی
انسداد مزمن ریوی
آسم
تغذیه در دیالیز
قلب
سزارین
سنگ صفرا
فشار خون
کاتتر دیالیزی
قند
آموزش پرسنل
پمفلت آموزش به پرسنل
نظام سلامت در حوادث و بلایا
خودمدیریتی بیماری های دیابت،آسم،قلبی
مصرف دخانیات و سلامت روان
حوادث و بلایا و بیماری ها
بوکلت سالمندان و مانا
مراقبت مرگ مادری
همایش ها
پرستار آموزش و پیگیری
اعتبار بخشی
دفتر بهبود کیفیت
راهنمای جامع استاندارهای اعتباربخشی ملی بیمارستان ایران
گواهینامه اعتبار بخشی ملی مرکز
خدمات کلینیک و پاراکلینیک
پاراکلینیک
واحد تصویربرداری
آزمایشگاه
داروخانه
کلینیک
درمانگاه تخصصی
خدمات الکترونیکی
نوبت دهی اینترنتی درمانگاه تخصصی
سامانه ارزشیابی و فیش حقوقی
سامانه ارزشیابی
سامانه نقل و انتقالات کارکنان
آزمون ضمن خدمت
سامانه اتوماسیون اداری
سامانه درخواست کالا
کمیته اخلاق بالینی
کتابخانه دیجیتالی
شبکه بهداشت هریس
فهرست اصلی
فهرست اصلی
دفتر بهبود کیفیت
واحد بهبود کیفیت
این واحد بر حسب دستور معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از اواخر خردادماه سال 89 در این بیمارستان واقع در قسمت بیرونی طبقه همکف، چسبیده به واحد پذیرش و ترخیص، تحت نظارت مستقیم مدیریت ارشد بیمارستان شروع به کار کرده است.در حال حاضر طرح های اعتبار بخشی ملی جهت ارتقای کیفیت ارائه خدمات بالینی و ایمنی بیمار در راستای اهداف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، در این واحد در حال اجرا می باشد.
شرح وظایف مسئول بهبود کیفیت:
تدوین برنامه استراتژیک بیمارستان با هدایت تیم مدیریت اجرایی بیمارستان
تعیین و نشر بیانیه رسالت بیمارستان در سطح واحدهای مختلف بیمارستان
تدوین برنامه عملیاتی سالیانه، پیشبرد، هماهنگ و یکپارچه سازی برنامه های بهبود کیفیت، ارتقای ایمنی بیمار در راستای الگوی اعتباربخشی
تدوین برنامه بهبود کیفیت فراگیر بیمارستان در موضوعات بالینی و غیر بالینی (مدیریت، امور مالی، خدمات پزشکی، خدمات پرستاری، خدمات عمومی و پشتیبانی، خدمات پاراکلینیک)
هماهنگی و یکپارچه سازی فعالیت های بهبود کیفیت در بیمارستان
پایش مستمر برنامه بهبود کیفیت، داده ها، اقدامات و مداخلات مدیریتی از طریق تحلیل شاخص ها
تدوین سیستم ها و فرآیندهای بیمارستان منطبق بر اصول بهبود کیفیت طراحی شده
تدوین شاخص های مهم عملکردی اختصاصی، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی و زمان دار جهت فرآیندهای مختلف بیمارستان
تهیه گزارش سالیانه برنامه بهبود کیفیت بیمارستان
تصویب خط مشی و روش های دریافتی از واحدهای مختلف بیمارستان
نظارت بر روند و اجرای خط مشی و روش های بیمارستان
پیگیری و هماهنگی پیاده سازی استانداردهای اعتباربخشی در واحدهای مختلف بیمارستان
همکاری در جهت ایجاد نظام گزارش دهی خطاهای پزشکی و غیرپزشکی در بیمارستان
هماهنگی و یکپارچه سازی فعالیتهای بهبود کیفیت در کل بیمارستان
نظارت مستمر بر تشکیل و اجرای مصوبات سایر کمیته های بیمارستانی
پیگیری موارد ارجاعی از واحد بهبود کیفیت بیمارستان
انجام سایر امور طبق دستور مقام مافوق
همکاری با سایر کارشناسان واحدهای دیگر در زمینه های ارزشیابی، تشکیلات بیمارستانی و غیره
پیاده سازی سیستم های بهبود مستمر کیفیت
بررسی و تحلیل شرایط موجود و پیشنهاد راهکارهای علمی و عملی به منظور رفع کاستی ها و نارسایی های سیستم
جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان، لوازم و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزارشات مربوط به پیرامون آن جهت مسئولان مربوطه
مشارکت در ممیزی داخلی بیمارستان
تهیه گزارش ممیزی و پیگیری اقدامات اصلاحی
نظارت بر تحلیل شاخص ها و برنامه های عملیاتی
نظارت بر کلیه امور اعتباربخشی بخش ها
تشکیل جلسات ماهانه با رابطین بهبود کیفیت